Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 napon belül

Promo icon

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett!

Promo icon

14 napos visszaküldési jog

Promo icon

Ellenőrzött minőség

Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 napon belül

Promo icon

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett!

Promo icon

14 napos visszaküldési jog

Promo icon

Ellenőrzött minőség

Gyakran igényelt kérdések

A CSOMAG KÉZBESÍTÉSE
  • Hol van a csomagom?

Csomagjának helyszínét a csomagkövetési szám megadásával ellenőrizheti (amelyet a csomag kézbesítésével kapcsolatos e-mailben kapott) a következő linken: https://gls-group.eu/HU/en/parcel-tracking

 

  • Hol tudhatom meg a csomagkövetési számot?

E-mailben küldjük el Önnek a csomag nyomonkövetési számát, ahol tájékoztatni fogjuk Önt  csomagjának szállításáról és kézbesítéséről. Valamint a követési szám a GLS szállítási szolgáltatás által küldött összes üzenetben is szerepel.

 

  • Hogyan szállítjátok ki a csomagokat?

A csomagok kiszállításához a GLS Magyarország szállítási szolgáltatást használjuk. A futár arra a címre kézbesíti a csomagot, amelyet megrendeléskor adott meg. A csomagokat munkanapokon szállítjuk ki. Ha a csomag kézbesítésekor nem tartózkodik a megadott címen, akkor a csomag átvételéhez szükséges összes információt megkapja (a postaládájában vagy e-mailben illetve SMS-ben).

 

  • Nehézségeim vannak a kézbesítéssel, mit tehetek?

A szállítással kapcsolatos segítségért forduljon a GLS Magyarország szállítási szolgáltatáshoz a következő telefonszámon: (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660* vagy e-mailben az [email protected] címen – hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 óra között.

Ugyanúgy elérhetőek vagyunk az [email protected] címen is. Örömmel segítünk a probléma megoldásában és lehetővé tenni, hogy a csomag mielőbb Önnél legyen.

 

  • Mennyi a szállítási költség?

15.000 Ft alatti vásárlás esetén a GLS Magyarország útján történő szállítás költsége 1190 Ft.

15.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

 

  • Sérült termékek lettek kézbesítve

Ha a csomag sérülését észleli, a kézbesítés során megjegyzést kell adnia arról, hogy a csomag sérült. Ezután küldje el nekünk az részleteket (a fényképeket is) az [email protected] címre a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat.

 

REKLAMÁCIÓ
  • Szereteném visszaküldeni a terméket. Hogyan tudom ezt megtenni?

A vásárlást követő 14 napon belül a termékek visszaküldése esetén, értesítsen bennünket az [email protected]  e-mail címen.

A termékek visszaküldési címe: Nutrisslim d.o.o – Obrtna cona 29, 1370 Logatec, Szlovénia.

A termékek visszaküldésénél elengedhetetlen a kitöltött visszaküldési űrlap csatolása, amely ITT található.

A szerződéstől illetve a megrendelt árucikkektől való elállás jogáról az Általános Szerződési Feltételekben olvashat bővebben ezen a linken: http://www.naturesfinest.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

 

  • A csomagban hibás termékek voltak

Ha hibás vagy sérült termékeket kapott, kérjük, küldje el nekünk a részleteket (a fényképeket is) a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e  az új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.

 

  • Hiányzó termékek

Tisztában vagyunk azzal, hogy a teljes megrendelés átvétele fontos Önnek és ugyanúgy nekünk is! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését időben és jó állapotban szállítsuk ki.

Kérjük, 14 napon belül forduljon az [email protected] e-mail címre, hogy megszervezhessük a hiányzó termékek pótlását. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.

 

INFORMÁCIÓK A RENDELÉSEKRŐL
  • Hogyan használhatom fel a kedvezmény kódot?

Egy vásárlás során egy kedvezmény kódot használhat fel, amelyet a vásárlás utolsó lépésében adott meg a Pénztárnál.

 

  • Mi a teendő, ha nem kapok rendelés visszaigazoló e-mailt?

A visszaigazoló e-mailek automatikusan elküldésre kerülnek a weboldalunkon történő vásárlás után. Ha még nem kapta meg, akkor először ellenőrizze a levélszemét (spam) postáját.

Lehet, hogy vásárlás során rossz e-mail címet adott meg. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és együtt ellenőrizzük a történteket. Először azonban mindenképpen ellenőrizze a levélszemét (spam) postáját.

Delivery
Csak 15000Ft az INGYENES SZÁLLÍTÁSHOZ
Kosárban lévő termékek

Nincsenek termékek a kosárban.

Különleges ajánlat csak itt!

Adja hozzá a rendeléséhez és spóroljon!

-20%
Golden Q10

A Q10 koenzim forradalmi formulája az oxidatív károsodások elleni védelem érdekében

3.740 Ft 2.990 Ft
-30%
Matcha por Bio

A zöld tea porrá őrölt levelei

3.730 Ft 2.610 Ft
-40%
Chia mag 250g

A chia magot tartják az egyik legjobb omega-3, fehérjetartalommal, kalcium és foszforforrás

2.490 Ft 1.490 Ft